Google+ Followers

Rabu, 31 Julai 2013

Assalamualaikum
Salam bahagia semua. Semoga sentiasa di dalam Rahmat dan Lindungan dari Tuhan

Beberapa hari ini agak susah sedikit hendak melelapkan mata. Sering sahaja terlajak waktu. Biasanya sekitar jam 12:00 sudah masuk tidur. Sekarang sudah jam 2:30 pagi. Masih segar lagi mata ni.

Di pujuk-pujuk juga dengan berbaring-baring, sesekali mundar-mandir ke hulu ke hilir. Di dalam rumah. Kononnya boleh mencepatkan rasa mengantuk. Namun semuanya meleset.

Mmm.. Cubalah duduk-duduk di atas katil ni. Manalah tahu, tiba-tiba boleh rebah dan terus tidur. Mmm.. Nampaknya tidak berjaya juga. Huhu

Apa pun, kelemahan ini adalah biasa saja. Tidak dapat tidur awal atau kerap tidak merasa mengantuk memang ada di alami oleh sesiapa di luar sana. Ia perkara lumrah. Cuma yang membezakan kelemahan yang biasa-biasa itu dengan kelemahan yang 'kritikal' adalah pengisian di dalam waktu tersebut. 

Sebenarnya, dalam mengelamun terkebil-kebil tadi terfikir pula sesuatu. Minda ini tidak pula mengenal waktu. Dalam sedang plan hendak mencari formula bagaimana mahu tidur, fikiran sempat menghambat sesuatu untuk di kongsikan dengan hati.

Akhirnya, BlackBerry ni jadi mangsalah. Ia tidak dapat di hindar lagi. Sesi untuk membloglah pagi-pagi begini. Panjang lebar pula sudahnya.

Alhamdulillah. Dah mula rasa mengantuk ni. Formula yang tidak di rancang pula yang mujarab. Terima kasih Tuhan. Okay. Jam 3:00 pagi. Insyaallah berjumpa lagi di lain waktu. Sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan