Rabu, 25 Disember 2013

Wordlees Wednesday terakhir 2013


Assalamualaikum. Salam bahagia.

Wordless Wednesday kali ini saya sertakan juga sedikit entri. Ringkas - ringkas sahaja. Maklumlah , oleh kerana paparan terakhir untuk WW 2013 ini , hendak juga rasa ada kenangannya :)

Baiklah , Wordless Wednesday yang terakhir ini, saya tidak akan memapar gambar - gambar pilihan kejadian sepanjang 2013 . Tetapi hanya beberapa gambar suasana keadaan persekitaran yang berhampiran dengan saya sahaja.

Dan tidak ketinggalan juga, gambar - gambar yang terdapat di dalam blog ini , sebahagiannya akan saya galerikan untuk tatapan semua.

Okay. Sebagai pembuka selera :)

YANG INDAH - INDAH jer...









*Sebahagian gambar di dalam blog saya:
















P/s : okay. Nampaknya itu sahaja yang dapat saya atur dan paparkan ya. Kepada kenalan blogger semua , insyaallah kita bertemu lagi pada tahun hadapan. Sedia maklum , hari pertama memulakan Tahun Baharu 2014 nanti adalah hari Rabu 1 Jan 2014 . Jadi bermakna kita akan memulakannya di laman maya ini dengan Wordless Wednesday :).

Okay. Sekian Wassalam dan bertemu lagi Insyaallah. Bye :)

12 ulasan:

  1. sedapnye buah-buahan tu
    sume pic cantik n awesome

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah. Dapat juga saya menjualnya sedikit. Sedang musim ni.

      *Terima kasih ya.

      Padam
  2. Wah bestnya...manggis tu memang favorite!!!! dari dusun ke ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buah - buahan ini pokoknya hanya di belakang rumah sahaja. Ada beberapa pokok dari pelbagai jenis. Cuma lebih kepada pokok Manggis.

      Padam
  3. byk betul mkn doyan thn nih, musang king kat temerloh minggu lepas, rm37 sekilo, mahal siot

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masyaallah. Mahal itu. Tapi sedap sesedap harganya itu.

      Padam
  4. tahun 2013 akan melabuhkan tirainya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyaallah , kalendar yang baru menunggu untuk bermulanya 2014 di pentas yang sama.

      Padam
  5. semoga jumpa lagi tahun depan. InsyaAllah

    BalasPadam